Oferta

Audyt e-commerce

Wykorzystaj pełny potencjał Twojej marki. Wykonamy szczegółowy audyt, który przełoży się na realne zyski.

lashboom.svg
didier.svg
mondex.svg
triny.svg
donegal.svg
Przewiń w dół

Audyt sklepu internetowego –Na czym polega?

Nasz audyt sklepu internetowego to kompletna usługa, która skupia się na dokładnej analizie Twojej strony internetowej pod kątem kluczowych aspektów, które wpływają na efektywność sprzedaży, użyteczność oraz zadowolenie klientów.

Główne obszary, które badamy w ramach audytu:

  • Analiza Użyteczności (UX/UI)
  • Optymalizacja Konwersji
  • Wydajność
  • Bezpieczeństwo
  • Analiza Konkurencji

Po zakończeniu audytu, otrzymasz szczegółowy raport z rekomendacjami oraz planem działania, który pomoże poprawić kluczowe aspekty Twojego sklepu internetowego.

Dlaczego nasz audyt?

01

Holistyczny audyt

Nasz audyt sklepu internetowego charakteryzuje się holistycznym podejściem do analizy. Oznacza to, że nie ograniczamy się do pojedynczych aspektów - badamy wszystko, od struktury i nawigacji, przez treści, aż po aspekty techniczne i marketingowe.

02

Szczegółowa weryfikacja

Przeprowadzamy dokładną weryfikację każdego obszaru sklepu internetowego, zaczynając od zbadania ścieżki zakupowej, poprzez funkcjonalności, aż po doświadczenia użytkowników. Nasz proces audytu zapewnia wykrycie nawet najmniejszych nieprawidłowości.

03

Wprowadzimy zmiany z audytu

Bezpośrednio po audycie możemy wprowadzić koniecznie zmiany, aby poprawić Twój sklep internetowy. Nasi projektanci graficzni przygotują projekty graficzne na podstawie audytu, a zespół programistyczny wcieli je w życie co pozwoli natychmiastowo poprawić sprzedaż w sklepie internetowym.

Gotowy

Na konsultację?

Chcemy poznać Twoje potrzeby, które pozwolą nam dobrać odpowiednie rozwiązania oraz przygotować ofertę. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin, aby umówić termin spotkania online.

Jesteś w dobrym towarzystwie

triny_x2
donegal_x2
mondex_x2

    Darmowa biznesowa konsultacja

    Dlaczego nasza usługa?

    01

    Szczegółowy wykaz co należy poprawić

    Otrzymasz od nas szczegółowe i praktyczne rekomendacje do zastosowania od razu, aby poprawić sprzedaż w sklepie internetowym.

    02

    Rekomendacje rozwoju w ramach audytu

    Nie tylko wskażemy obszary wymagające natychmiastowych poprawek, ale również zaoferujemy strategiczne rekomendacje rozwoju Twojego sklepu internetowego. Skoncentrujemy się na przyszłościowych rozwiązaniach, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję, zwiększyć zasięg i maksymalizować zyski.

    03

    Wsparcie przy wprowadzaniu zmian

    Nasi eksperci będą do Twojej dyspozycji, aby pomóc w implementacji rekomendacji, rozwiązywaniu problemów technicznych i optymalizacji sklepu. Skorzystaj z naszego doświadczenia i wiedzy, aby uczynić proces ulepszania sklepu płynnym i bezproblemowym

    Co klienci mówią o współpracy z nami?

    Sellision to doświadczona firma wdrożeniowa, która zaprojektowała i wdrożyła sklep internetowy skierowany do klientów B2C oraz B2B. Wdrożenie przebiegło pomyślnie zgodnie z przedstawionym procesem oraz planem wdrożenia. Firma wykazała się także dobrym zrozumieniem naszych potrzeb i przedstawiła rozwiązania, które zostały zrealizowane w ramach wdrożenia. Komunikacja była dobra, a rezultaty jasne i widoczne na każdym spotkaniu. Efekt końcowy? Sklep, który nie tylko świetnie wygląda, ale jest intuicyjny i funkcjonalny dla naszych klientów dostępny jest pod adresem bottari.pl 

    Katarzyna Michnowska

    Manager ds. Zakupów w Bottari Polska

    Jestem zadowolony z realizacji wdrożenia sklepu B2C oraz B2B. Firma zrozumiała nasze potrzeby i dokonała szeregu integracji w tym transformacje aktualnych rozwiązań, aby dokonać usprawnień pozwalających na efektywniejsze obsługiwanie klientów i skalowania sprzedaży na 7 rynków europejskich. Na uznanie zasługuje także komunikacja, proaktywne podejście do rozwoju naszego sklepu i rozwiązywaniu skomplikowanych problemów. Metodologia Scrum zapewniła przejrzystość i elastyczność, co pozwoliło nam obserwować realne rezultaty na każdym etapie wdrożenia. Współpraca ta nie tylko przekształciła naszą strategię cyfrową, ale również znacząco wzmocniła wzrost sprzedaży i lojalność naszych klientów.

    Adam Affek

    Key Account Manager ds. E-commerce w Mondex

    Jestem zadowolona z realizacji wdrożenia sklepu internetetowego dla naszej marki Neess. Wdrożenie sklepu przebiegło sprawnie, zgodnie z określonym budżetem i czasem wdrożenia. Doceniam profesjonalizm w zakresie designu i UX, które znacząco przyczyniły się do poprawy konwersji na urządzeniach mobilnych. Ich zaangażowanie i skrupulatność w zarządzaniu projektem doprowadziło do pomyślnego wdrożenia w krótkim czasie.

    Izabela Kopała

    Brand Manager w Donegal

    Oni już skalują sprzedaż z nami

    Posiadamy 10 lat doświadczenia w e-commerce

    Jesteśmy jedną z większych agencji e-commerce na rynku polskim

    W SKRÓCIE O NAS

    13+

    specjalistów

    86+

    wdrożeń

    10+

    lat na rynku

    72+

    klientów

    Jesteśmy certyfikowaną agencją

    Jak realizowanajest usługa –

    Realizacja usługi audytu sklepu internetowego przebiega w kilku kluczowych etapach, dzięki którym zapewniamy dokładność, kompleksowość analizy oraz skuteczność rekomendowanych rozwiązań.


    Wstępna konsultacja

    Rozpoczynamy od wstępnej konsultacji, podczas której omawiamy Twoje cele biznesowe, problemy, z którymi się zmagasz, oraz oczekiwania względem audytu. To czas na zadanie pytań i ustalenie zakresu usługi.

    Zbieranie danych
    Następnie przystępujemy do zbierania danych o Twoim sklepie internetowym. Analizujemy dostępne metryki, zachowania użytkowników oraz obecną strukturę i zawartość strony.

    Przeprowadzenie audytu
    W tym etapie konsultant dokładnie bada Twój sklep pod kątem wyznaczonych obszarów: użyteczności, konwersji, bezpieczeństwa, wydajności oraz pozycji względem konkurencji. Korzystamy z zaawansowanych narzędzi i metodologii, aby zapewnić dokładność analizy w tym mapy cieplne i nagrania sesji użytkowinków.

    Raport i rekomendacje
    Po zakończeniu audytu przygotowujemy szczegółowy raport, który zawiera wyniki naszej analizy oraz konkretne rekomendacje dotyczące poprawek i optymalizacji. Raport jest omawiany podczas spotkania, na którym przedstawiamy kluczowe wnioski i odpowiadamy na wszelkie pytania.

    Plan działania
    Wspólnie opracowujemy plan działania, który określa priorytety i harmonogram implementacji zalecanych zmian. Możemy również zaproponować wsparcie w zakresie realizacji niektórych zaleceń.

    Wsparcie i monitorowanie postępów
    Po wdrożeniu zmian oferujemy wsparcie oraz monitorowanie postępów, aby upewnić się, że wprowadzone modyfikacje przynoszą oczekiwane rezultaty. Jesteśmy dostępni dla dalszych konsultacji i optymalizacji.

     

    Każdy etap jest zaprojektowany tak, aby zapewnić maksymalną wartość i efektywność naszej usługi audytu, jednocześnie umożliwiając Ci pełne zrozumienie i kontrolę nad procesem. Naszym celem jest nie tylko zidentyfikować obszary do poprawy, ale także wyposażyć Cię w narzędzia i wiedzę niezbędną do dalszego rozwoju Twojego sklepu internetowego.

    Gotowy

    Na konsultację?

    Chcemy poznać Twoje potrzeby, które pozwolą nam dobrać odpowiednie rozwiązania oraz przygotować ofertę. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin, aby umówić termin spotkania online.

    Jesteś w dobrym towarzystwie

    triny_x2
    donegal_x2
    mondex_x2

      Darmowa biznesowa konsultacja

      Audyt sklepu internetowego –Ile kosztuje?

      Określenie ceny za usługę audytu sklepu internetowego może być skomplikowane bez znajomości specyfikacji projektu, ponieważ koszt często zależy od wielu czynników, takich jak rozmiar sklepu, zakres audytu, poziom szczegółowości wymaganych analiz, oraz dodatkowe usługi, które mogą być potrzebne. Jednakże zazwyczaj potrzebujemy od 10 do 30 godzin na wykonanie audytu, a koszt usługi zawsze zwraca się po wprowadzeniu zmian z audytu.

      Najczęściej zadawane pytania

      Ile czasu potrzebujecie na przygotowanie oferty?

      Przygotowanie oferty zazwyczaj trwa do 3 dni roboczych od momentu zapoznania się z Twoimi wymaganiami. Czas przygotowania oferty jednakże uzależniony jest od specyfiki i złożoności projektu.

      Jak długo trwa audyt sklepu internetowego?

      Przeprowadzenie audytu zwykle zajmuje 7 dni roboczych od momentu zapoznania się z potrzebami oraz otrzymaniem niezbędnych dostępów.

      Gotowy

      Na konsultację?

      Chcemy poznać Twoje potrzeby, które pozwolą nam dobrać odpowiednie rozwiązania oraz przygotować ofertę. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin, aby umówić termin spotkania online.

      Jesteś w dobrym towarzystwie

      triny_x2
      donegal_x2
      mondex_x2

        Darmowa biznesowa konsultacja

        Nie jesteś gotowy? Dowiedz się więcej

        Zobacz więcej

        Dalsze kroki

        01

        Wypełnij formularz

        Skontaktuj się z nami wypełniając formularz kontaktowy. Ustalimy termin darmowych konsultacji.

        02

        Darmowa konsultacja

        Podczas konsultacji poznamy Twoje potrzeby oraz będziemy mogli ustalić wymagane informacje, aby przygotować analizy oraz ofertę.

        03

        Przygotowanie oferty

        Na podstawie zebranych wymagań przygotujemy estymacje potrzebne do oszacowania wymaganego budżetu. Po akceptacji oferty przejdziemy do realizacji wdrożenia.

        Daniel Tomaszewski

        Managing Director

        Daniel Tomaszewski - Managing Director

        Porozmawiajmy o Twoich potrzebach

        Spotkajmy się i porozmawiajmy o tym jak możemy uporządkować Twój e-commerce

        Bezpłatna konsultacja