You are exploring the polish version of our page. Would you like to view this site in English?
Audyt e-commerce
Wykorzystaj pełny potencjał Twojej marki. Wykonamy szczegółowy audyt, który przełoży się na realne zyski.
Audyt sklepu internetowego –Na czym polega?
Nasz audyt sklepu internetowego to kompletna usługa, która skupia się na dokładnej analizie Twojej strony internetowej pod kątem kluczowych aspektów, które wpływają na efektywność sprzedaży, użyteczność oraz zadowolenie klientów.
Główne obszary, które badamy w ramach audytu:
- Analiza Użyteczności (UX/UI)
- Optymalizacja Konwersji
- Wydajność
- Bezpieczeństwo
- Analiza Konkurencji
Po zakończeniu audytu, otrzymasz szczegółowy raport z rekomendacjami oraz planem działania, który pomoże poprawić kluczowe aspekty Twojego sklepu internetowego.
Dlaczego nasz audyt?
01
Holistyczny audyt
Nasz audyt sklepu internetowego charakteryzuje się holistycznym podejściem do analizy. Oznacza to, że nie ograniczamy się do pojedynczych aspektów - badamy wszystko, od struktury i nawigacji, przez treści, aż po aspekty techniczne i marketingowe.
02
Szczegółowa weryfikacja
Przeprowadzamy dokładną weryfikację każdego obszaru sklepu internetowego, zaczynając od zbadania ścieżki zakupowej, poprzez funkcjonalności, aż po doświadczenia użytkowników. Nasz proces audytu zapewnia wykrycie nawet najmniejszych nieprawidłowości.
03
Wprowadzimy zmiany z audytu
Bezpośrednio po audycie możemy wprowadzić koniecznie zmiany, aby poprawić Twój sklep internetowy. Nasi projektanci graficzni przygotują projekty graficzne na podstawie audytu, a zespół programistyczny wcieli je w życie co pozwoli natychmiastowo poprawić sprzedaż w sklepie internetowym.
Gotowy
Na konsultację?
Chcemy poznać Twoje potrzeby, które pozwolą nam dobrać odpowiednie rozwiązania oraz przygotować ofertę. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin, aby umówić termin spotkania online.
Jesteś w dobrym towarzystwie
Dlaczego nasza usługa?
01
Szczegółowy wykaz co należy poprawić
Otrzymasz od nas szczegółowe i praktyczne rekomendacje do zastosowania od razu, aby poprawić sprzedaż w sklepie internetowym.
02
Rekomendacje rozwoju w ramach audytu
Nie tylko wskażemy obszary wymagające natychmiastowych poprawek, ale również zaoferujemy strategiczne rekomendacje rozwoju Twojego sklepu internetowego. Skoncentrujemy się na przyszłościowych rozwiązaniach, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję, zwiększyć zasięg i maksymalizować zyski.
03
Wsparcie przy wprowadzaniu zmian
Nasi eksperci będą do Twojej dyspozycji, aby pomóc w implementacji rekomendacji, rozwiązywaniu problemów technicznych i optymalizacji sklepu. Skorzystaj z naszego doświadczenia i wiedzy, aby uczynić proces ulepszania sklepu płynnym i bezproblemowym
Co klienci mówią o współpracy z nami?
Sellision to doświadczona firma wdrożeniowa, która zaprojektowała i wdrożyła sklep internetowy skierowany do klientów B2C oraz B2B. Wdrożenie przebiegło pomyślnie zgodnie z przedstawionym procesem oraz planem wdrożenia. Firma wykazała się także dobrym zrozumieniem naszych potrzeb i przedstawiła rozwiązania, które zostały zrealizowane w ramach wdrożenia. Komunikacja była dobra, a rezultaty jasne i widoczne na każdym spotkaniu. Efekt końcowy? Sklep, który nie tylko świetnie wygląda, ale jest intuicyjny i funkcjonalny dla naszych klientów dostępny jest pod adresem bottari.pl
Katarzyna Michnowska
Manager ds. Zakupów w Bottari Polska
Jestem zadowolony z realizacji wdrożenia sklepu B2C oraz B2B. Firma zrozumiała nasze potrzeby i dokonała szeregu integracji w tym transformacje aktualnych rozwiązań, aby dokonać usprawnień pozwalających na efektywniejsze obsługiwanie klientów i skalowania sprzedaży na 7 rynków europejskich. Na uznanie zasługuje także komunikacja, proaktywne podejście do rozwoju naszego sklepu i rozwiązywaniu skomplikowanych problemów. Metodologia Scrum zapewniła przejrzystość i elastyczność, co pozwoliło nam obserwować realne rezultaty na każdym etapie wdrożenia. Współpraca ta nie tylko przekształciła naszą strategię cyfrową, ale również znacząco wzmocniła wzrost sprzedaży i lojalność naszych klientów.
Adam Affek
Key Account Manager ds. E-commerce w Mondex
Jestem zadowolona z realizacji wdrożenia sklepu internetetowego dla naszej marki Neess. Wdrożenie sklepu przebiegło sprawnie, zgodnie z określonym budżetem i czasem wdrożenia. Doceniam profesjonalizm w zakresie designu i UX, które znacząco przyczyniły się do poprawy konwersji na urządzeniach mobilnych. Ich zaangażowanie i skrupulatność w zarządzaniu projektem doprowadziło do pomyślnego wdrożenia w krótkim czasie.
Izabela Kopała
Brand Manager w Donegal
Posiadamy 10 lat doświadczenia w e-commerce
Jesteśmy jedną z większych agencji e-commerce na rynku polskim
W SKRÓCIE O NAS
13+
specjalistów86+
wdrożeń10+
lat na rynku72+
klientówJesteśmy certyfikowaną agencją
Jak realizowanajest usługa –
Realizacja usługi audytu sklepu internetowego przebiega w kilku kluczowych etapach, dzięki którym zapewniamy dokładność, kompleksowość analizy oraz skuteczność rekomendowanych rozwiązań.
Wstępna konsultacja
Rozpoczynamy od wstępnej konsultacji, podczas której omawiamy Twoje cele biznesowe, problemy, z którymi się zmagasz, oraz oczekiwania względem audytu. To czas na zadanie pytań i ustalenie zakresu usługi.
Zbieranie danych
Następnie przystępujemy do zbierania danych o Twoim sklepie internetowym. Analizujemy dostępne metryki, zachowania użytkowników oraz obecną strukturę i zawartość strony.
Przeprowadzenie audytu
W tym etapie konsultant dokładnie bada Twój sklep pod kątem wyznaczonych obszarów: użyteczności, konwersji, bezpieczeństwa, wydajności oraz pozycji względem konkurencji. Korzystamy z zaawansowanych narzędzi i metodologii, aby zapewnić dokładność analizy w tym mapy cieplne i nagrania sesji użytkowinków.
Raport i rekomendacje
Po zakończeniu audytu przygotowujemy szczegółowy raport, który zawiera wyniki naszej analizy oraz konkretne rekomendacje dotyczące poprawek i optymalizacji. Raport jest omawiany podczas spotkania, na którym przedstawiamy kluczowe wnioski i odpowiadamy na wszelkie pytania.
Plan działania
Wspólnie opracowujemy plan działania, który określa priorytety i harmonogram implementacji zalecanych zmian. Możemy również zaproponować wsparcie w zakresie realizacji niektórych zaleceń.
Wsparcie i monitorowanie postępów
Po wdrożeniu zmian oferujemy wsparcie oraz monitorowanie postępów, aby upewnić się, że wprowadzone modyfikacje przynoszą oczekiwane rezultaty. Jesteśmy dostępni dla dalszych konsultacji i optymalizacji.
Każdy etap jest zaprojektowany tak, aby zapewnić maksymalną wartość i efektywność naszej usługi audytu, jednocześnie umożliwiając Ci pełne zrozumienie i kontrolę nad procesem. Naszym celem jest nie tylko zidentyfikować obszary do poprawy, ale także wyposażyć Cię w narzędzia i wiedzę niezbędną do dalszego rozwoju Twojego sklepu internetowego.
Gotowy
Na konsultację?
Chcemy poznać Twoje potrzeby, które pozwolą nam dobrać odpowiednie rozwiązania oraz przygotować ofertę. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin, aby umówić termin spotkania online.
Jesteś w dobrym towarzystwie
Audyt sklepu internetowego –Ile kosztuje?
Określenie ceny za usługę audytu sklepu internetowego może być skomplikowane bez znajomości specyfikacji projektu, ponieważ koszt często zależy od wielu czynników, takich jak rozmiar sklepu, zakres audytu, poziom szczegółowości wymaganych analiz, oraz dodatkowe usługi, które mogą być potrzebne. Jednakże zazwyczaj potrzebujemy od 10 do 30 godzin na wykonanie audytu, a koszt usługi zawsze zwraca się po wprowadzeniu zmian z audytu.
Najczęściej zadawane pytania
Ile czasu potrzebujecie na przygotowanie oferty?
Przygotowanie oferty zazwyczaj trwa do 3 dni roboczych od momentu zapoznania się z Twoimi wymaganiami. Czas przygotowania oferty jednakże uzależniony jest od specyfiki i złożoności projektu.
Jak długo trwa audyt sklepu internetowego?
Przeprowadzenie audytu zwykle zajmuje 7 dni roboczych od momentu zapoznania się z potrzebami oraz otrzymaniem niezbędnych dostępów.
Gotowy
Na konsultację?
Chcemy poznać Twoje potrzeby, które pozwolą nam dobrać odpowiednie rozwiązania oraz przygotować ofertę. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin, aby umówić termin spotkania online.
Jesteś w dobrym towarzystwie
Nie jesteś gotowy? Dowiedz się więcej
Dalsze kroki
01
Wypełnij formularz
Skontaktuj się z nami wypełniając formularz kontaktowy. Ustalimy termin darmowych konsultacji.
02
Darmowa konsultacja
Podczas konsultacji poznamy Twoje potrzeby oraz będziemy mogli ustalić wymagane informacje, aby przygotować analizy oraz ofertę.
03
Przygotowanie oferty
Na podstawie zebranych wymagań przygotujemy estymacje potrzebne do oszacowania wymaganego budżetu. Po akceptacji oferty przejdziemy do realizacji wdrożenia.
Daniel Tomaszewski
Managing Director
Porozmawiajmy o Twoich potrzebach
Spotkajmy się i porozmawiajmy o tym jak możemy uporządkować Twój e-commerce
Bezpłatna konsultacja