You are exploring the polish version of our page. Would you like to view this site in English?
Utrzymanie i rozwój
Zapewniamy wsparcie przy rozwiązywaniu problemów w oprogramowaniu sklepu oraz dbamy o rozwój, wydajność i wysoką konwersję.
Utrzymanie i rozwój –Na czym polega?
Usługa utrzymania i rozwój polega na stałym wsparciu programistycznych w ramach którego realizujemy zgłoszone zadania i problemy. Ponadto cyklicznie dbamy o aktualizację i zabezpieczanie oprogramowania, poprawę konwersji oraz szybkości działania sklepu internetowego. Otrzymasz wygodny panel service desk w ramach którego masz stały wgląd do realizowanych zadań oraz bezpośrednią komunikację z programistą przypisanym do projektu.
Jakie problemy rozwiązujemy?
01
Naprawimy każdy problem
Rozwiążemy każdy błąd techniczny, problem z wydajnością czy napotkane trudności. Na zadania krytyczne reagujemy natychmiastowo.
02
Zbudujemy nowe funkcjonalności
Rozszerzymy Twój sklep o nowe, dostosowane do potrzeb funkcjonalności. Szybko i efektywnie wdrożymy innowacje, które zwiększą atrakcyjność i użyteczność Twojego sklepu, dając Ci przewagę konkurencyjną.
03
Zintegrujemy każde narzędzie
Zintegrujemy sklep z każdym narzędziem - od systemów płatności, przez ERP, aż po narzędzia marketingowe. Nasze działania gwarantują efektywne połączenie funkcjonalności sklepu z zewnętrznymi usługami, maksymalizując automatyzację i ułatwiając zarządzanie biznesem.
04
Naprawimy problem nawet w dni wolne od pracy
Nasz zespół jest gotowy interweniować nawet w weekendy i święta, zapewniając ciągłość działania Twojego biznesu online.
05
Doradzimy w rozwoju i bieżącym działaniu
Posiadamy szerokie doświadczenie wspierając klientów w rozwoju i chętnie podzielimy się wiedzą. Dzięki temu nie będziesz szedł w pojedynkę, a nasze wskazówki pomogą zoptymalizować działanie sklepu, zwiększyć konwersje i maksymalizować zyski.
06
Zadbamy o wysoką konwersję i wydajność sklepu
Cyklicznie dbamy o poprawę konwersji w sklepie oraz szybkość działania sklepu. Analizujemy kluczowe elementy, od szybkości ładowania po użyteczność UI/UX, i wprowadzimy niezbędne zmiany.
Gotowy
Na konsultację?
Chcemy poznać Twoje potrzeby, które pozwolą nam dobrać odpowiednie rozwiązania oraz przygotować ofertę. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin, aby umówić termin spotkania online.
Jesteś w dobrym towarzystwie
Dlaczego nasze serwisowanie?
01
Zgłoszenia obsługiwane poprzez wygodny service desk
Udostępniamy wygodny panel service desk w ramach którego możesz śledzić przebieg zgłoszonych zadań, komunikować się bezpośrednio z programistą i mieć pewność, że wszystkie osoby zainteresowane po Twojej stronie także są dołączeni do zgłoszenia. Zgłoszenia możesz dodać bezpośrednio w panelu, mailowo lub poprzez whatsapp.
02
Bezpośredni kontakt z programistą oraz opiekunem
Nad Twoim sklepem będzie dbać przypisany programista do projektu do którego zawsze masz możliwość bezpośredniego kontaktu. Ponadto otrzymasz od nas opiekuna, który zadba o przepływ informacji oraz Twój rozwój.
03
Natychmiastowa reakcja na zgłoszenia krytyczne
Reagujemy niemalże natychmiasto na zgłoszenia krytyczne niezależnie od dnia i pory zgłoszenia. Rozumiemy, że każda minuta przestoju w handlu to realna strata dlatego też możesz na nas liczyć także poza godzinami pracy.
04
Gwarancja satysfakcji
Udzielamy gwarancji na świadczone przez nas usługi co oznacza, że jeżeli nie będziesz zadowolony z zrealizowanego zadania to zostanie zadanie skorygowane w ramach bieżącego rozliczenia.
05
Przewidywalny koszt miesięczny
W ramach świadczonej usługi oferujemy pakiet godzin co pozwala Tobie i nam kontrolować przebieg i wymiar współpracy. Niewykorzystane godziny z pakietu przechodzą na kolejny miesiąc.
06
Rozliczanie godzinowe
Współpracujemy transparentnie i rzetelnie się rozliczamy zgodnie z raportem godzinowym realizowanych zadań.
Co klienci mówią o nas?
Jestem zadowolona z realizacji wdrożenia sklepu internetetowego dla naszej marki Neess. Wdrożenie sklepu przebiegło sprawnie, zgodnie z określonym budżetem i czasem wdrożenia. Doceniam profesjonalizm w zakresie designu i UX, które znacząco przyczyniły się do poprawy konwersji na urządzeniach mobilnych. Ich zaangażowanie i skrupulatność w zarządzaniu projektem doprowadziło do pomyślnego wdrożenia w krótkim czasie.
Izabela Kopała
Brand Manager w Donegal
Jestem zadowolony z realizacji wdrożenia sklepu B2C oraz B2B. Firma zrozumiała nasze potrzeby i dokonała szeregu integracji w tym transformacje aktualnych rozwiązań, aby dokonać usprawnień pozwalających na efektywniejsze obsługiwanie klientów i skalowania sprzedaży na 7 rynków europejskich. Na uznanie zasługuje także komunikacja, proaktywne podejście do rozwoju naszego sklepu i rozwiązywaniu skomplikowanych problemów. Metodologia Scrum zapewniła przejrzystość i elastyczność, co pozwoliło nam obserwować realne rezultaty na każdym etapie wdrożenia. Współpraca ta nie tylko przekształciła naszą strategię cyfrową, ale również znacząco wzmocniła wzrost sprzedaży i lojalność naszych klientów.
Adam Affek
Key Account Manager ds. E-commerce w Mondex
Sellision to doświadczona firma wdrożeniowa, która zaprojektowała i wdrożyła sklep internetowy skierowany do klientów B2C oraz B2B. Wdrożenie przebiegło pomyślnie zgodnie z przedstawionym procesem oraz planem wdrożenia. Firma wykazała się także dobrym zrozumieniem naszych potrzeb i przedstawiła rozwiązania, które zostały zrealizowane w ramach wdrożenia. Komunikacja była dobra, a rezultaty jasne i widoczne na każdym spotkaniu. Efekt końcowy? Sklep, który nie tylko świetnie wygląda, ale jest intuicyjny i funkcjonalny dla naszych klientów dostępny jest pod adresem bottari.pl
Katarzyna Michnowska
Manager ds. Zakupów w Bottari Polska
Posiadamy 10 lat doświadczenia w PrestaShop
Jesteśmy jedną z większych agencji PrestaShop na rynku polskim
W SKRÓCIE O NAS
13+
specjalistów86+
wdrożeń10+
lat na rynku72+
klientówJesteśmy certyfikowaną agencją
Jak realizowanajest usługa –
Świadczenie usługi rozpoczynamy od wykonania bezpłatnego audytu, który wskaże obszary wymagające do poprawy. Następnie spotykamy się w celu omówienia audytu oraz przedstawienia programisty oraz opiekuna. Ustalamy także sposób komunikacji oraz bieżące potrzeby. Po spotkaniu otrzymasz niezbędne dostępy oraz kontakty i będziesz mógł zgłaszać zadania do realizacji. Raz na kwartał przedstawiamy potrzebne zadania serwisowe do wykonania jak aktualizacje, zabezpieczenia lub obszary sklepu wymagające usprawnień.
Gotowy
Na konsultację?
Chcemy poznać Twoje potrzeby, które pozwolą nam dobrać odpowiednie rozwiązania oraz przygotować ofertę. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin, aby umówić termin spotkania online.
Jesteś w dobrym towarzystwie
Utrzymanie i rozwój –Ile kosztuje?
Pakiety miesięczne zaczynają się od 20 godzin, więc powinieneś założyć conajmniej 4.000 zł netto budżetu. Niewykorzystane godziny przechodzą na kolejny miesiąc i mogą być wykorzystane np. na wykonanie aktualizacji oprogramowania lub dodania nowych funkcjonalności.
Gwarantujemy
01
Gwarancja kontroli budżetu
Realizujemy projekty w modelu Time&Materials, ale gwarantując wykonanie ustalonego zakresu prac w ramach wyznaczonego budżetu. W przypadku nieprzewidzianych sytuacji jak np. zwiększenie lub zmianę wymagań do zadania, konsultujemy z klientem budżet.
02
Gwarancja wolności od wad
Jeżeli dane zadanie zostanie zrealizowane, a okaże się, że nie jest w pełni działające, wtedy dane zadanie poprawiamy nieodpłatnie. Dbamy o jakość świadczonych usług.
03
Gwarancja stabilności
Rozumiemy jak każda minuta niedziałajacego sklepu wpływa na sprzedaż w sklepie internetowym dlatego też gwarantujemy, że sklep pod naszą opieką będzie działać stabilnie i nieprzerwanie.
Najczęściej zadawane pytania
Ile czasu potrzebujecie na przygotowanie oferty?
Przygotowanie oferty zazwyczaj trwa do 2 dni roboczych od momentu zapoznania się z Twoimi wymaganiami.
Jak długo trwa reakcja na zgłoszony problem
Nasz zespół zawsze stara się reagować na zgłoszone problemy jak najszybciej zgodnie z kolejką zgłoszonych zadań. Czas reakcji zależy od różnych czynników, takich jak obciążenie pracą, złożoność problemu oraz priorytet zgłoszenia. Standardowo, staramy się odpowiedzieć na wszystkie zgłoszenia w ciągu 8 godzin od ich otrzymania. W przypadku krytycznych problemów, które wymagają natychmiastowej uwagi, nasz zespół przystępuje do rozwiązania problemu niemalże natychmiast.
Nad projektem pracuje jeden programista?
W ramach pakietu godzinowego nad zgłoszeniami pracuje programista przypisany do projektu co pozwala na stabilne rozwijanie projektu. Jeżeli główny programista przypisany do projektu będzie niedostępny to drugi programista w zastępstwie zrealizuje zgłoszenie.
Ile wynosi najmniejszy pakiet miesięczny godzin?
Najmniejszy pakiet wynosi 20 godzin. Niewykorzystane godziny przechodzą na kolejny miesiąc.
Czy macie service desk do obsługo zgłoszeń?
Tak, udostępniamy service desk do obsługi zgłoszeń. Nasz service desk jest dostępny dla klientów poprzez różne kanały komunikacji, takie jak e-mail, whatsapp, strona internetowa.
Czy mogę otrzymać bezpośredni kontakt do programisty?
Tak, czasami sprawniej jest omówić potrzeby bezpośrednio z programistą.
Jak rozliczane są prace?
Prace rozliczane są godzinowo zgodnie z raportem czasowym, który szczegółowo przedstawia wykonane zadania.
Czy reagujecie na problemy poza godzinami pracy?
Oczywiście reagujemy na pilne problemy, dbamy o sklepy 24 godz. na dobę 7 dni w tygodniu. Poza godzinami pracy jedynie oczekujemy kontaktu telefonicznego, aby nadać najwyższy priorytet zgłoszeniu.
Chciałbym zlecić jednorazowe prace, czy jest to możliwe?
Tak, możesz zlecić nam jednorazowe prace. Dla niektórych klientów jest to wygodne na początek współpracy i to rozumiemy.
Gotowy
Na konsultację?
Chcemy poznać Twoje potrzeby, które pozwolą nam dobrać odpowiednie rozwiązania oraz przygotować ofertę. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin, aby umówić termin spotkania online.
Jesteś w dobrym towarzystwie
Nie jesteś gotowy? Dowiedz się więcej
Dalsze kroki
01
Wypełnij formularz
Skontaktuj się z nami wypełniając formularz kontaktowy. Ustalimy termin darmowych konsultacji.
02
Darmowa konsultacja
Podczas konsultacji poznamy Twoje potrzeby oraz będziemy mogli ustalić wymagane informacje, aby przygotować analizy oraz ofertę.
03
Analiza wymagań & Oferta
Na podstawie zebranych wymagań przygotujemy wymagania funkcjonalne oraz estymacje potrzebne do oszacowania wymaganego budżetu. Po akceptacji oferty przejdziemy do realizacji wdrożenia.
Daniel Tomaszewski
Managing Director
Porozmawiajmy o Twoich potrzebach
Spotkajmy się i porozmawiajmy o tym jak możemy zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym.
Bezpłatna konsultacja