You are exploring the polish version of our page. Would you like to view this site in English?
B2B e-commerce
Stworzymy i zrealizujemy dla Twojej firmy sklep internetowy dla klientów B2B, dostosowany do specyficznych wymagań Twojego przedsiębiorstwa.
B2B e-commerce –Na czym polega?
Usługa wdrożenia B2B e-commerce dla Twoich klientów B2B obejmuje przeprowadzenie procesu implementacji sklepu internetowego przez wyspecjalizowany zespół wdrożeniowy. Ten zespół składa się z projektantów graficznych, programistów oraz project managera, który nadzoruje poszczególne etapy realizacji wdrożenia.
Wdrożenie składa się z trzech faz: fazy projektowania w ramach której dokonuje się analizy potrzeb biznesowych oraz przygotowania projektu graficznego, fazy implementacji w ramach której programiści wdrażają sklep oraz fazy uruchamiana w ramach dokonuje się testów i premiery nowego sklepu internetowego.
Jakie problemy rozwiązujemy?
01
Sklep B2B działa powoli przez co tracisz klientów
Realizujemy wdrożenia B2B e-commerce od podstaw zgodnie z zaprojektowanym projektem graficznym sklepu. Nasze sklepy charakteryzują się nie tylko estetycznym wyglądem, ale także błyskawicznym czasem ładowania na urządzeniach mobilnych.
02
Sklep B2B jest nieintuicyjny co zmniejsza ilość zamówień
Naszym głównym celem podczas każdego wdrożenia sklepu internetowego B2B jest osiągnięcie wysokiej konwersji zamówień. Realizujemy to poprzez projektowanie nowoczesnych i intuicyjnych rozwiązań, dostosowanych do specyficznych potrzeb Twoich klientów biznesowych.
03
Brak mocnych przewag konkurencyjnych
Na konkurencyjnym rynku kluczowe jest tworzenie funkcjonalnych przewag dla sklepu, dlatego dysponujemy wieloma autorskimi modułami i gotowymi rozwiązaniami do wdrożenia, takimi jak programy lojalnościowe, afiliacyjne oraz funkcje B2B, które wspierają zwiększenie sprzedaży. Dzięki temu istotnie obniżamy koszty wdrożenia.
04
Ciągle pojawiające się i o zgrozo powracające błędy
Oprogramowanie może być tylko tak dobre, jak firma wdrożeniowa, która jest odpowiedzialna za jego implementację. Jesteśmy doświadczoną agencją wdrożeniową, działającą na rynku od ponad 10 lat, i zapewniamy wdrożenie sklepu bez wad i błędów. To zagwarantujemy na piśmie.
05
Duże nakłady prac na skalowanie rynków
Nasi klienci odnoszą sukces w skalowaniu sprzedaży na rynki europejskie dzięki naszym rozwiązaniom multistore oraz modułom umożliwiającym automatyczne tłumaczenie sklepu i ofert za pomocą sztucznej inteligencji. Dzięki temu możesz zarządzać jednym sklepem, a wszelkie zmiany dokonują się automatycznie na pozostałych sklepach.
06
Słaba automatyzacja procesów biznesowych
Jako wyspecjalizowana agencja ecommerce, która codziennie wspiera klientów, doskonale rozumiemy, jak istotne jest efektywne zarządzanie backoffice'em. Dlatego podczas wdrażania poszukujemy rozwiązań, które maksymalnie ułatwiają codzienną pracę nad sklepem, zapewniając naszym klientom jeszcze większą wydajność.
Gotowy
Na konsultację?
Chcemy poznać Twoje potrzeby, które pozwolą nam dobrać odpowiednie rozwiązania oraz przygotować ofertę. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin, aby umówić termin spotkania online.
Jesteś w dobrym towarzystwie
Dlaczego nasze wdrożenie?
01
Open Source to dobry wybór jako platforma sprzedaży B2B
Wśród wielu technologii do budowy sklepów internetowych, oprogramowanie typu Open Source wyróżnia się jako dobra i korzystna cenowo platforma do budowania sklepu B2B. Oferuje on stabilną bazę do rozwijania biznesu, z możliwością zwiększenia przychodów z setek tysięcy do milionów. Dla producentów i dystrybutorów poszukujących skutecznego i profesjonalnego rozwiązania bez nadmiernych kosztów. Jest bardzo dobry, umożliwiając dostosowanie do specyficznych potrzeb B2B i zapewniając łatwość zarządzania.
02
Oprogramowanie należy do Ciebie
Stworzone oprogramowanie jest Twoja własnością i możesz rozwijać je w dowolnym kierunku. Wdrożenie jednorazowo wychodzi drożej niż miesięczny koszt abonamentu np. sklepu w abonamencie typu SaaS, ale w skali roku wdrożenie wychodzi taniej, nie istnieją prowizje od sprzedaży i koszty abonamentowe.
03
Nowoczesny design, który konwertuje w zamówienia
Jako wiodąca agencja wdrożeniowa w Polsce, kładziemy nacisk na osiąganie wysokiej konwersji w projektowanych platformach. Nasze podejście obejmuje tworzenie sklepów, które nie tylko prezentują się nowocześnie, ale są przede wszystkim zaprojektowane z myślą o łatwym i intuicyjnym procesie zakupowym dla klientów. Nasza pozycja lidera w branży potwierdzona jest przez nasze case study, które demonstrują jakość i efektywność naszych realizacji. Zapraszamy do porównania naszych projektów.
04
Wdrożenie pod eksperckim okiem
Większość naszych klientów pozostaje z nami przez lata, co świadczy o jakości naszych usług. Nie tylko ułatwiamy im codzienne operacje poprzez serwisowanie, ale kluczowe jest, że wspieramy ich rozwój przez projektowanie i implementację nowych funkcjonalności sklepu oraz wsparcie marketingowe. Wdrożenie z nami to nie tylko praca naszych specjalistów, ale również dostęp do wiedzy i doświadczenia całego naszego zespołu, który liczy kilkadziesiąt osób.
05
Wdrożenia zgodnie z ustalonym budżetem
Realizacja wdrożenia odbywa się na zasadzie rozliczenia godzinowego, jednak to nie zwalnia nas z dbałości o powierzony nam budżet. Już na etapie ofertowania, a następnie po zakończeniu projektowania graficznego, przedstawiamy estymacje czasowe, które umożliwiają określenie potrzebnego budżetu. To podwójne zabezpieczenie gwarantuje, że Twoje wdrożenie zostanie zrealizowane w ramach ustalonego budżetu, za co bierzemy pełną odpowiedzialność.
06
Zaawansowane integracje i dedykowane moduły
Zaimplementowaliśmy szereg własnych, unikatowych modułów, w tym programy lojalnościowe zintegrowane z narzędziami automatyzacji marketingu oraz moduły dedykowane dla sektora B2B, takie jak moduły umożliwiające stosowanie indywidualnych cenników. Dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić integrację z dowolnym systemem ERP lub stworzyć niestandardową integrację poprzez API według Twoich potrzeb.
Co klienci mówią o naszych wdrożeniach?
Sellision to doświadczona firma wdrożeniowa, która zaprojektowała i wdrożyła sklep internetowy skierowany do klientów B2C oraz B2B. Wdrożenie przebiegło pomyślnie zgodnie z przedstawionym procesem oraz planem wdrożenia. Firma wykazała się także dobrym zrozumieniem naszych potrzeb i przedstawiła rozwiązania, które zostały zrealizowane w ramach wdrożenia. Komunikacja była dobra, a rezultaty jasne i widoczne na każdym spotkaniu. Efekt końcowy? Sklep, który nie tylko świetnie wygląda, ale jest intuicyjny i funkcjonalny dla naszych klientów dostępny jest pod adresem bottari.pl
Katarzyna Michnowska
Manager ds. Zakupów w Bottari Polska
Jestem zadowolona z realizacji wdrożenia sklepu internetetowego dla naszej marki Neess. Wdrożenie sklepu przebiegło sprawnie, zgodnie z określonym budżetem i czasem wdrożenia. Doceniam profesjonalizm w zakresie designu i UX, które znacząco przyczyniły się do poprawy konwersji na urządzeniach mobilnych. Ich zaangażowanie i skrupulatność w zarządzaniu projektem doprowadziło do pomyślnego wdrożenia w krótkim czasie.
Izabela Kopała
Brand Manager w Donegal
Jestem zadowolony z realizacji wdrożenia sklepu B2C oraz B2B. Firma zrozumiała nasze potrzeby i dokonała szeregu integracji w tym transformacje aktualnych rozwiązań, aby dokonać usprawnień pozwalających na efektywniejsze obsługiwanie klientów i skalowania sprzedaży na 7 rynków europejskich. Na uznanie zasługuje także komunikacja, proaktywne podejście do rozwoju naszego sklepu i rozwiązywaniu skomplikowanych problemów. Metodologia Scrum zapewniła przejrzystość i elastyczność, co pozwoliło nam obserwować realne rezultaty na każdym etapie wdrożenia. Współpraca ta nie tylko przekształciła naszą strategię cyfrową, ale również znacząco wzmocniła wzrost sprzedaży i lojalność naszych klientów.
Adam Affek
Key Account Manager ds. E-commerce w Mondex
Posiadamy 10 lat doświadczenia we wdrożeniach PrestaShop
Po wdrożeniu zapewnimy Ci wsparcie w serwisowaniu i rozwoju sklepu. Ponadto będziemy dbać o efektywne działanie platformy B2B.
W SKRÓCIE O NAS
13+
specjalistów86+
wdrożeń10+
lat na rynku72+
klientówJesteśmy certyfikowaną agencją
Jak realizowanajest usługa –
Proces realizacji usługi wdrożenia B2B e-commerce składa się z trzech faz oraz jedenastu etapów. Wdrażamy w modelu zwinnym Agile Scrum, co pozwala nam elastycznie podejść do realizacji projektów. Pierwsza faza umożliwia wykonanie precyzyjnej estymacji, co jest kluczowe dla określenia wymaganego budżetu.
FAZA IProjektowanie
- Etap: Warsztat
- Etap: Analiza biznesowa
- Etap: Rewizja i priorytetyzacja wymagań
- Etap: Projektowanie graficzne
FAZA IIImplementacja
- Etap: Konfiguracja środowiska wdrożeniowego
- Etap: Wdrożenie głównej ścieżki zakupowej zgodnie z projektem graficznym
- Etap: Dostosowanie panelu administracyjnego
- Etap: Migracja danych
- Etap: Integracje
- Etap: Wdrożenie podstron
- Etap: Testy i dostosowania
- Etap: Premiera
Gotowy
Na konsultację?
Chcemy poznać Twoje potrzeby, które pozwolą nam dobrać odpowiednie rozwiązania oraz przygotować ofertę. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin, aby umówić termin spotkania online.
Jesteś w dobrym towarzystwie
B2B e-commerce –Ile kosztuje?
Koszta te są zależne od liczby wymagań i wybranych rozwiązań, dlatego precyzyjna ocena jest możliwa dopiero po poznaniu szczegółowych wymagań funkcjonalnych.
Koszta wdrożenia B2B e-commerce głównie wynikają z czasu pracy naszych specjalistów zaangażowanych w poszczególne etapy. Zazwyczaj koszt wdrożenia zwraca się stosunkowo szybko, gdyż skutkuje on lepszą konwersją, wyższą wartością koszyka i budowaniem przewagi konkurencyjnej.
Poznanie wstępnych wymagań pozwala na szacowanie kosztów, a faza projektowania umożliwia dokładne oszacowanie czasu pracy.
B2B e-commerce –Ile czasu zajmuje?
Czas trwania wdrożenia zależy od liczby wymagań oraz wybranych rozwiązań, jednak zazwyczaj zajmuje od 40 do 70 dni roboczych. Istotny wpływ na czas wdrożenia ma również czas potrzebny klientowi do przygotowania sklepu od strony merytorycznej.
Przygotowaliśmy nasz proces tak, aby klient mógł aktywnie uczestniczyć w ¾ pracy nad wdrożeniem, co znacząco przyspiesza ostateczny czas premiery sklepu internetowego.
Gwarantujemy
01
Gwarancja kontroli budżetu
Nasze projekty realizujemy w modelu Time&Materials, jednak zapewniamy wykonanie ustalonego zakresu prac w ramach wyznaczonego budżetu. W przypadku nieprzewidzianych sytuacji, takich jak zmiany lub rozszerzenie wymagań projektowych, konsultujemy z klientem możliwość dostosowania budżetu lub realizacji dodatkowych zadań w przyszłych etapach rozwoju sklepu.
02
Gwarancja wolności od wad
Jeśli zadanie zostanie odebrane podczas odbioru projektu, a okazuje się, że nie działa poprawnie po uruchomieniu sklepu, zobowiązujemy się do bezpłatnej poprawy tego zadania. Podobnie postępujemy w ramach usług utrzymania i rozwoju - zapewniamy bezpłatne naprawy w przypadku problemów. Naszym priorytetem jest dbanie o wysoką jakość świadczonych usług oraz zapewnienie satysfakcji klienta.
03
Gwarancja dostarczalności
W ciągu ostatnich 10 lat dostarczyliśmy 100% projektów z sukcesem, ponieważ zdajemy sobie sprawę, że reputacja w branży buduje się latami, a udane wdrożenia stanowią solidną podstawę długoterminowej współpracy.
Najczęściej zadawane pytania
Ile czasu potrzebujecie na przygotowanie oferty?
Zazwyczaj przygotowanie oferty zajmuje nam do 6 dni roboczych po dokładnym zrozumieniu Twoich potrzeb. Należy jednak pamiętać, że czas ten może się różnić w zależności od szczegółowości i skomplikowania projektu.
Jakie są główne różnice między wdrożeniem dla B2C a B2B?
Główne różnice między wdrożeniem dla B2C a B2B dotyczą dostosowania funkcji platformy do specyficznych potrzeb klientów biznesowych. Wdrożenie dla B2B często obejmuje zaawansowane zarządzanie cenami, rabatami, dostępem do katalogów produktów ograniczonym dla zarejestrowanych firm, indywidualne warunki handlowe, możliwość składania zamówień w dużych ilościach, integrację z systemami ERP oraz funkcje wspierające procesy zakupowe w firmach, takie jak zarządzanie wielopoziomowymi strukturami uprawnień użytkowników.
Czy PrestaShop jest bezpieczne?
Tak, PrestaShop jest postrzegany jako bezpieczna platforma dla e-commerce, co jest efektem regularnych aktualizacji, łatek bezpieczeństwa oraz zgodności z aktualnymi standardami ochrony danych. Dzięki stałemu dostępowi do aktualizacji zabezpieczeń oraz wsparciu aktywnej wspólnoty użytkowników i programistów, platforma utrzymuje wysoki standard bezpieczeństwa dla sklepów internetowych.
Jakie funkcje B2B są dostępne w PrestaShop?
PrestaShop daje nam dobrą podstawę do budowania platformy B2B. Sklep rozszerzany jest o funkcje B2B dzięki naszym dedykowanym modułom jak: 1. Ceny widoczne po zalogowaniu 2. Rejestracja i logowanie jako klient B2B 3. Indywidualny cennik produktów 4. Kredyt kupiecki z metodą spłaty online 5. Stałe progi rabatowe 6. Import produktów do koszyka 7. Wznawianie ostatniego zamówienia 8. Import listu przewozowego dla dostarczenia na wskazany adre 9. Próg minimalnej wartości zamówienia
Czy w ramach jednego wdrożenia można wdrożyć sklep B2C oraz B2B?
Oczywiście i jest to najbardziej optymalne wdrożenie. Sklep dostępny jest dla klienta B2C i B2B online co pozwala na zapoznanie się każdemu z ofertą sklepu. Jednakże dopiero po zalogowaniu klient B2B widzi swoje ceny, warunki handlowe, dodatkowe produkty i funkcje usprawniajace zakupy B2B.
Jakie są opcje zarządzania cenami i rabatami dla klientów B2B w PrestaShop?
W PrestaShop opcje zarządzania cenami i rabatami dla klientów B2B obejmują ustawienia indywidualnych cenników dla różnych grup klientów, możliwość aplikowania rabatów ilościowych, promocji czasowych, oraz specjalnych warunków cenowych dla wybranych klientów lub grup. Platforma umożliwia także zarządzanie rabatami na poziomie produktu lub całego zamówienia, co pozwala na elastyczne dostosowanie oferty do potrzeb konkretnych klientów biznesowych.
Czy PrestaShop wspiera sprzedaż wielowalutową i wielojęzyczną dla firm B2B?
PrestaShop wspiera sprzedaż wielowalutową i wielojęzyczną, umożliwiając firmom B2B prowadzenie działalności na rynkach międzynarodowych. Platforma pozwala na ustawienie różnych walut i języków, co ułatwia dostosowanie sklepu do potrzeb globalnych klientów, oferując im możliwość zakupów w preferowanej walucie i języku.
Czy można ustawić indywidualne warunki handlowe dla poszczególnych firm B2B?
Tak, w PrestaShop można ustawić indywidualne warunki handlowe dla poszczególnych firm B2B dzięki naszym dodatkowym rozwiązaniom. System pozwala na definiowanie specyficznych cen, rabatów, warunków płatności, limitów kredytowych, i innych warunków współpracy dostosowanych do potrzeb i wymagań każdego klienta biznesowego indywidualnie.
Czy zapewniacie serwisowanie sklepu po wdrożeniu?
Tak, oferujemy usługi serwisowe dla sklepu po jego implementacji. Nasze usługi obejmują wszechstronne wsparcie techniczne oraz aktualizacje, co umożliwia zachowanie sklepu w optymalnym stanie i jego adaptację do aktualnych wymagań rynkowych oraz oczekiwań użytkowników.
Szkolenie z obsługi sklepu B2B
W ramach implementacji zapewniamy bezpłatne, kompleksowe szkolenie dotyczące obsługi sklepu PrestaShop. Pozwoli to Tobie oraz Twojemu zespołowi na bardziej efektywne prowadzenie sklepu, w tym dodawanie produktów, zarządzanie zamówieniami i dostosowywanie sklepu do indywidualnych potrzeb. Szkolenie zostanie skrojone na miarę poziomu umiejętności uczestników, pokrywając wszystkie istotne elementy zarządzania sklepem internetowym.
Czy udostępniacie kod źródłowy i rejestr zmian w repozytorium?
Tak, oferujemy dostęp do kodu źródłowego oraz historii zmian w naszym repozytorium. Klienci otrzymują pełen dostęp do wszystkich dokumentów projektowych, co zapewnia przejrzystość i ułatwia zarządzanie zmianami oraz kontynuowanie rozwoju sklepu.
Czy zintegrujecie mój ERP lub inne narzędzi z dostępem do API?
Tak, jesteśmy w stanie zintegrować dowolny i skomplikowany system ERP lub inne narzędzia z dostępem do API z PrestaShop. Nasz zespół specjalizuje się w tworzeniu dedykowanych integracji, które umożliwiają płynne połączenie PrestaShop z różnymi zewnętrznymi systemami i aplikacjami, zapewniając automatyzację procesów biznesowych i usprawnienie zarządzania sklepem.
Gotowy
Na konsultację?
Chcemy poznać Twoje potrzeby, które pozwolą nam dobrać odpowiednie rozwiązania oraz przygotować ofertę. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin, aby umówić termin spotkania online.
Jesteś w dobrym towarzystwie
Nie jesteś gotowy? Dowiedz się więcej
Dalsze kroki
01
Wypełnij formularz
Skontaktuj się z nami wypełniając formularz kontaktowy. Ustalimy termin darmowych konsultacji.
02
Darmowa konsultacja
Podczas konsultacji będziemy zgłębiać Twoje potrzeby oraz ustalać niezbędne informacje, abyśmy mogli przygotować analizy i dostarczyć Ci spersonalizowaną ofertę.
03
Analiza wymagań & Oferta
Na podstawie zebranych wymagań opracujemy dla Ciebie dokładne wymagania funkcjonalne oraz oszacujemy potrzebny budżet. Po zaakceptowaniu oferty przystąpimy do realizacji wdrożenia.
Daniel Tomaszewski
Managing Director
Porozmawiajmy o Twoich potrzebach
Spotkajmy się i porozmawiajmy o tym jak możemy uporządkować Twój e-commerce
Bezpłatna konsultacja