Wdrożenie B2C PrestaShop dla marki TrokenTech

image
O PROJEKCIEUSŁUGITECHNOLOGIA
Dla marki TrokenTech wdrożyliśmy sklep internetowy na najnowszej wersji oprogramowania PrestaShop. TrokenTech głównie dostarcza specjalistyczną chemię budowlaną co wymagało dostosowania oprogramowania do obsługi setek kombinacji produktu oraz edukowania klienta na głównej ścieżce zakupowej klienta.

Zobacz: trokentech.pl
  • Wdrożenie B2C
  • PrestaShop
Wdrożenie B2C PrestaShop dla marki TrokenTech

O marce

Firma działająca na rynku od 2012 roku, specjalizująca się w sprzedaży chemii budowlanej pochodzącej od producentów polskich i zagranicznych firm. Zapewnia kompleksowe rozwiązania oraz preparaty o zweryfikowanej jakości. Firma prowadzi także trzy punkty stacjonarne – we Wrocławiu, Katowicach i w Warszawie.

Wyzwanie

Agencja marketingowa w imieniu klienta zwróciła się do nas w celu wdrożenia sklepu internetowego na oprogramowaniu PrestaShop na podstawie dostarczonego projektu graficznego. W ofercie sklepu znajdują się produkty, które mają setki kombinacji wraz z grupowaniem co wymagało przebudowania sposobu działania kombinacji w sklepie internetowym w celu uzyskania wydajnego rozwiązania po stronie użytkownika oraz uproszczonego sposobu zarządzania kombinacjami przez klienta. Sklep został także przygotowany pod indywidualne wymagania agencji marketingowej oraz współpraca ta wymagała koordynacji kilku podmiotów.

Wdrożenie B2C PrestaShop dla marki TrokenTech

Zakres prac

Wdrożenie przeprowadzono zgodnie z naszym procesem wdrożenia z pominięciem fazy Projektowania, ponieważ projekt graficzny został dostarczony.

FazaEtap
Analiza
  • Warsztat
  • Analiza wymagań
  • Analiza techniczna
Programowanie
  • Konfiguracja środowiska wdrożeniowego
  • Wdrożenie głównej ścieżki zakupowej
  • Wdrożenie podstron
  • Dostosowanie backoffice
  • Migracja danych
  • Integracje
  • Przygotowanie marketingowe sklepu
  • Premiera
W ramach wdrożenia można wyszczególnić:
  1. Rozwiązanie na obsługę setek kombinacji z grupowaniem po stronie użytkownika jak i klienta
  2. Duża ilość rozbudowanych podstron oraz treści edukacyjnych w różnych obszarach sklepu
  3. Blog

Rezultat

Analiza

W pierwszej fazie dogłębnie zrozumieliśmy potrzeby klienta oraz zweryfikowaliśmy dostarczony projekt graficzny. Po analizie kilka dostosowań projektu graficznego zostało wykonanych w celu efektywniejszego wdrożenia widoków. Większość wymagań zostało omówionych na spotkaniu oraz dzięki projektowi graficznemu mogliśmy precyzyjnie określić wymagania funkcjonalne.

Wdrożenie B2C PrestaShop dla marki TrokenTech
Wdrożenie

Wdrożenie zrealizowaliśmy zgodnie z metodologią Scrum. Wraz z rozpoczęciem wdrożenia precyzyjnie rozpisaliśmy wszystkie zadania w narzędziu projektowym z podziałem na sprinty. Takie podejście pozwala efektywniej prowadzić spotkanie planujące sprint na których zwykle precyzujemy szczegóły wymagań zadań.

Sprinty trwały średnio co 10 dni i kończyły się spotkaniem prezentującym rezultaty prac w zadaniach. Standardem dla nas jest to, aby prezentować rezultaty prac na serwerze deweloperskim, tak aby klient mógł także w własnym zakresie sprawdzać rezultaty prac.

W ramach wdrożenia dokonaliśmy także licznych integracji z systemami płatniczymi oraz dokonaliśmy integracji z systemem ERP, który wymagał stworzenie indywidualnego rozwiązania do integracji.

Podsumowanie

Wdrożenie sklepu internetowego dla marki TrokenTech udało się z pełnym powodzeniem wdrożyć i rezultat naszych prac można zobaczyć bezpośrednio pod adresem trokentech.pl Wdrożenie wyniosło łącznie 640 godzin i udało się zrealizować w 6 miesięcy od momentu rozpoczęcia realizacji zamówienia.

Wdrożenie B2C PrestaShop dla marki TrokenTech
Menu

Daniel Tomaszewski

Managing Director

Daniel Tomaszewski - Managing Director

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach

Spotkajmy się i porozmawiajmy o tym jak możemy zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym.

Bezpłatna konsultacja

Historie sukcesów naszych klientów