Oferta

Audyt sklepu internetowego

Wykorzystaj pełny potencjał Twojej marki. Wykonamy szczegółowy audyt, który przełoży się na realne zyski.

    Dowiedz się więcej
    Przewiń w dół

    Audyt sklepu internetowego –Na czym polega?

    Nasz audyt sklepu internetowego to kompletna usługa, która skupia się na dokładnej analizie Twojej strony internetowej pod kątem kluczowych aspektów, które wpływają na efektywność sprzedaży, użyteczność oraz zadowolenie klientów.

    Główne obszary, które badamy w ramach audytu:

    • Analiza Użyteczności (UX/UI)
    • Optymalizacja Konwersji
    • Wydajność
    • Bezpieczeństwo
    • Analiza Konkurencji

    Po zakończeniu audytu, otrzymasz szczegółowy raport z rekomendacjami oraz planem działania, który pomoże poprawić kluczowe aspekty Twojego sklepu internetowego.

    Dlaczego nasz audyt?

    01

    Holistyczny audyt

    Nasz audyt sklepu internetowego charakteryzuje się holistycznym podejściem do analizy. Oznacza to, że nie ograniczamy się do pojedynczych aspektów - badamy wszystko, od struktury i nawigacji, przez treści, aż po aspekty techniczne i marketingowe.

    02

    Szczegółowa weryfikacja

    Przeprowadzamy dokładną weryfikację każdego obszaru sklepu internetowego, zaczynając od zbadania ścieżki zakupowej, poprzez funkcjonalności, aż po doświadczenia użytkowników. Nasz proces audytu zapewnia wykrycie nawet najmniejszych nieprawidłowości.

    03

    Wprowadzimy zmiany z audytu

    Bezpośrednio po audycie możemy wprowadzić koniecznie zmiany, aby poprawić Twój sklep internetowy. Nasi projektanci graficzni przygotują projekty graficzne na podstawie audytu, a zespół programistyczny wcieli je w życie co pozwoli natychmiastowo poprawić sprzedaż w sklepie internetowym.

    Gotowy

    Na konsultację?

    Chcemy poznać Twoje potrzeby, które pozwolą nam dobrać odpowiednie rozwiązania oraz przygotować ofertę. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin, aby umówić termin spotkania online.

    Jesteś w dobrym towarzystwie

    lashboom_x2
    triny_x2
    donegal_x2
    mondex_x2

      Darmowa konsultacja

      Dlaczego nasza usługa?

      01

      Szczegółowy wykaz co należy poprawić

      Otrzymasz od nas szczegółowe i praktyczne rekomendacje do zastosowania od razu, aby poprawić sprzedaż w sklepie internetowym.

      02

      Rekomendacje rozwoju w ramach audytu

      Nie tylko wskażemy obszary wymagające natychmiastowych poprawek, ale również zaoferujemy strategiczne rekomendacje rozwoju Twojego sklepu internetowego. Skoncentrujemy się na przyszłościowych rozwiązaniach, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję, zwiększyć zasięg i maksymalizować zyski.

      03

      Wsparcie przy wprowadzaniu zmian

      Nasi eksperci będą do Twojej dyspozycji, aby pomóc w implementacji rekomendacji, rozwiązywaniu problemów technicznych i optymalizacji sklepu. Skorzystaj z naszego doświadczenia i wiedzy, aby uczynić proces ulepszania sklepu płynnym i bezproblemowym

      Co klienci mówią o współpracy z nami?

      Sellision to doświadczona firma wdrożeniowa, która zaprojektowała i wdrożyła sklep internetowy skierowany do klientów B2C oraz B2B. Wdrożenie przebiegło pomyślnie zgodnie z przedstawionym procesem oraz planem wdrożenia. Firma wykazała się także dobrym zrozumieniem naszych potrzeb i przedstawiła rozwiązania, które zostały zrealizowane w ramach wdrożenia. Komunikacja była dobra, a rezultaty jasne i widoczne na każdym spotkaniu. Efekt końcowy? Sklep, który nie tylko świetnie wygląda, ale jest intuicyjny i funkcjonalny dla naszych klientów dostępny jest pod adresem bottari.pl 

      Katarzyna Michnowska

      Manager ds. Zakupów w Bottari Polska

      Jestem zadowolony z realizacji wdrożenia sklepu B2C oraz B2B. Firma zrozumiała nasze potrzeby i dokonała szeregu integracji w tym transformacje aktualnych rozwiązań, aby dokonać usprawnień pozwalających na efektywniejsze obsługiwanie klientów i skalowania sprzedaży na 7 rynków europejskich. Na uznanie zasługuje także komunikacja, proaktywne podejście do rozwoju naszego sklepu i rozwiązywaniu skomplikowanych problemów. Metodologia Scrum zapewniła przejrzystość i elastyczność, co pozwoliło nam obserwować realne rezultaty na każdym etapie wdrożenia. Współpraca ta nie tylko przekształciła naszą strategię cyfrową, ale również znacząco wzmocniła wzrost sprzedaży i lojalność naszych klientów.

      Adam Affek

      Key Account Manager ds. E-commerce w Mondex

      Jestem zadowolona z realizacji wdrożenia sklepu internetetowego dla naszej marki Neess. Wdrożenie sklepu przebiegło sprawnie, zgodnie z określonym budżetem i czasem wdrożenia. Doceniam profesjonalizm w zakresie designu i UX, które znacząco przyczyniły się do poprawy konwersji na urządzeniach mobilnych. Ich zaangażowanie i skrupulatność w zarządzaniu projektem doprowadziło do pomyślnego wdrożenia w krótkim czasie.

      Izabela Kopała

      Brand Manager w Donegal

      Oni już skalują sprzedaż z nami

      Posiadamy 10 lat doświadczenia w e-commerce

      Jesteśmy jedną z większych agencji e-commerce na rynku polskim

      W SKRÓCIE O NAS

      13+

      specjalistów

      86+

      wdrożeń

      10+

      lat na rynku

      72+

      klientów

      Jesteśmy certyfikowaną agencją

      prestashop_expert_x2

      Jak realizowanajest usługa –

      Realizacja usługi audytu sklepu internetowego przebiega w kilku kluczowych etapach, dzięki którym zapewniamy dokładność, kompleksowość analizy oraz skuteczność rekomendowanych rozwiązań.


      Wstępna konsultacja

      Rozpoczynamy od wstępnej konsultacji, podczas której omawiamy Twoje cele biznesowe, problemy, z którymi się zmagasz, oraz oczekiwania względem audytu. To czas na zadanie pytań i ustalenie zakresu usługi.

      Zbieranie danych
      Następnie przystępujemy do zbierania danych o Twoim sklepie internetowym. Analizujemy dostępne metryki, zachowania użytkowników oraz obecną strukturę i zawartość strony.

      Przeprowadzenie audytu
      W tym etapie konsultant dokładnie bada Twój sklep pod kątem wyznaczonych obszarów: użyteczności, konwersji, bezpieczeństwa, wydajności oraz pozycji względem konkurencji. Korzystamy z zaawansowanych narzędzi i metodologii, aby zapewnić dokładność analizy w tym mapy cieplne i nagrania sesji użytkowinków.

      Raport i rekomendacje
      Po zakończeniu audytu przygotowujemy szczegółowy raport, który zawiera wyniki naszej analizy oraz konkretne rekomendacje dotyczące poprawek i optymalizacji. Raport jest omawiany podczas spotkania, na którym przedstawiamy kluczowe wnioski i odpowiadamy na wszelkie pytania.

      Plan działania
      Wspólnie opracowujemy plan działania, który określa priorytety i harmonogram implementacji zalecanych zmian. Możemy również zaproponować wsparcie w zakresie realizacji niektórych zaleceń.

      Wsparcie i monitorowanie postępów
      Po wdrożeniu zmian oferujemy wsparcie oraz monitorowanie postępów, aby upewnić się, że wprowadzone modyfikacje przynoszą oczekiwane rezultaty. Jesteśmy dostępni dla dalszych konsultacji i optymalizacji.

       

      Każdy etap jest zaprojektowany tak, aby zapewnić maksymalną wartość i efektywność naszej usługi audytu, jednocześnie umożliwiając Ci pełne zrozumienie i kontrolę nad procesem. Naszym celem jest nie tylko zidentyfikować obszary do poprawy, ale także wyposażyć Cię w narzędzia i wiedzę niezbędną do dalszego rozwoju Twojego sklepu internetowego.

      Gotowy

      Na konsultację?

      Chcemy poznać Twoje potrzeby, które pozwolą nam dobrać odpowiednie rozwiązania oraz przygotować ofertę. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin, aby umówić termin spotkania online.

      Jesteś w dobrym towarzystwie

      lashboom_x2
      triny_x2
      donegal_x2
      mondex_x2

        Darmowa konsultacja

        Audyt sklepu internetowego –Ile kosztuje?

        Określenie ceny za usługę audytu sklepu internetowego może być skomplikowane bez znajomości specyfikacji projektu, ponieważ koszt często zależy od wielu czynników, takich jak rozmiar sklepu, zakres audytu, poziom szczegółowości wymaganych analiz, oraz dodatkowe usługi, które mogą być potrzebne. Jednakże zazwyczaj potrzebujemy od 10 do 30 godzin na wykonanie audytu, a koszt usługi zawsze zwraca się po wprowadzeniu zmian z audytu.

        Najczęściej zadawane pytania

        Ile czasu potrzebujecie na przygotowanie oferty?

        Przygotowanie oferty zazwyczaj trwa do 3 dni roboczych od momentu zapoznania się z Twoimi wymaganiami. Czas przygotowania oferty jednakże uzależniony jest od specyfiki i złożoności projektu.

        Jak długo trwa audyt sklepu internetowego?

        Przeprowadzenie audytu zwykle zajmuje 7 dni roboczych od momentu zapoznania się z potrzebami oraz otrzymaniem niezbędnych dostępów.

        Gotowy

        Na konsultację?

        Chcemy poznać Twoje potrzeby, które pozwolą nam dobrać odpowiednie rozwiązania oraz przygotować ofertę. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin, aby umówić termin spotkania online.

        Jesteś w dobrym towarzystwie

        lashboom_x2
        triny_x2
        donegal_x2
        mondex_x2

          Darmowa konsultacja

          Nie jesteś gotowy? Dowiedz się więcej

          Dalsze kroki

          01

          Wypełnij formularz

          Skontaktuj się z nami wypełniając formularz kontaktowy. Ustalimy termin darmowych konsultacji.

          02

          Darmowa konsultacja

          Podczas konsultacji poznamy Twoje potrzeby oraz będziemy mogli ustalić wymagane informacje, aby przygotować analizy oraz ofertę.

          03

          Przygotowanie oferty

          Na podstawie zebranych wymagań przygotujemy estymacje potrzebne do oszacowania wymaganego budżetu. Po akceptacji oferty przejdziemy do realizacji wdrożenia.

          Daniel Tomaszewski

          Managing Director

          Daniel Tomaszewski - Managing Director

          Porozmawiajmy o Twoich potrzebach

          Spotkajmy się i porozmawiajmy o tym jak możemy zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym.

          Bezpłatna konsultacja