Oferta

Serwisowanie PrestaShop

Zapewniamy wsparcie przy rozwiązywaniu problemów na oprogramowania PrestaShop oraz dbamy o rozwój, wydajność i wysoką konwersję.

    Dowiedz się więcej
    Przewiń w dół

    Serwisowanie PrestaShop –Na czym polega?

    Usługa serwisowania PrestaShop polega na stałym wsparciu programistycznych w ramach którego realizujemy zgłoszone zadania i problemy. Ponadto cyklicznie dbamy o aktualizację i zabezpieczanie oprogramowania, poprawę konwersji oraz szybkości działania sklepu internetowego. Otrzymasz wygodny panel service desk w ramach którego masz stały wgląd do realizowanych zadań oraz bezpośrednią komunikację z programistą przypisanym do projektu.

    Jakie problemy rozwiązujemy?

    01

    Naprawimy każdy problem

    Rozwiążemy każdy błąd techniczny, problem z wydajnością czy napotkane trudności. Na zadania krytyczne reagujemy natychmiastowo.

    02

    Zbudujemy nowe funkcjonalności

    Rozszerzymy Twój sklep PrestaShop o nowe, dostosowane do potrzeb funkcjonalności. Szybko i efektywnie wdrożymy innowacje, które zwiększą atrakcyjność i użyteczność Twojego sklepu, dając Ci przewagę konkurencyjną.

    03

    Zintegrujemy każde narzędzie

    Zintegrujemy sklep z każdym narzędziem - od systemów płatności, przez ERP, aż po narzędzia marketingowe. Nasze działania gwarantują efektywne połączenie funkcjonalności sklepu z zewnętrznymi usługami, maksymalizując automatyzację i ułatwiając zarządzanie biznesem.

    04

    Naprawimy problem nawet w dni wolne od pracy

    Nasz zespół jest gotowy interweniować nawet w weekendy i święta, zapewniając ciągłość działania Twojego biznesu online.

    05

    Doradzimy w rozwoju i bieżącym działaniu

    Posiadamy szerokie doświadczenie wspierając klientów w rozwoju i chętnie podzielimy się wiedzą. Dzięki temu nie będziesz szedł w pojedynkę, a nasze wskazówki pomogą zoptymalizować działanie sklepu, zwiększyć konwersje i maksymalizować zyski.

    06

    Zadbamy o wysoką konwersję i wydajność sklepu

    Cyklicznie dbamy o poprawę konwersji w sklepie oraz szybkość działania sklepu. Analizujemy kluczowe elementy, od szybkości ładowania po użyteczność UI/UX, i wprowadzimy niezbędne zmiany.

    Gotowy

    Na konsultację?

    Chcemy poznać Twoje potrzeby, które pozwolą nam dobrać odpowiednie rozwiązania oraz przygotować ofertę. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin, aby umówić termin spotkania online.

    Jesteś w dobrym towarzystwie

    lashboom_x2
    triny_x2
    donegal_x2
    mondex_x2

      Darmowa konsultacja

      Dlaczego nasze serwisowanie?

      01

      Zgłoszenia obsługiwane poprzez wygodny service desk

      Udostępniamy wygodny panel service desk w ramach którego możesz śledzić przebieg zgłoszonych zadań, komunikować się bezpośrednio z programistą i mieć pewność, że wszystkie osoby zainteresowane po Twojej stronie także są dołączeni do zgłoszenia. Zgłoszenia możesz dodać bezpośrednio w panelu, mailowo lub poprzez whatsapp.

      02

      Bezpośredni kontakt z programistą oraz opiekunem

      Nad Twoim sklepem będzie dbać przypisany programista do projektu do którego zawsze masz możliwość bezpośredniego kontaktu. Ponadto otrzymasz od nas opiekuna, który zadba o przepływ informacji oraz Twój rozwój.

      03

      Natychmiastowa reakcja na zgłoszenia krytyczne

      Reagujemy niemalże natychmiasto na zgłoszenia krytyczne niezależnie od dnia i pory zgłoszenia. Rozumiemy, że każda minuta przestoju w handlu to realna strata dlatego też możesz na nas liczyć także poza godzinami pracy.

      04

      Gwarancja satysfakcji

      Udzielamy gwarancji na świadczone przez nas usługi co oznacza, że jeżeli nie będziesz zadowolony z zrealizowanego zadania to zostanie zadanie skorygowane w ramach bieżącego rozliczenia.

      05

      Przewidywalny koszt miesięczny

      W ramach świadczonej usługi oferujemy pakiet godzin co pozwala Tobie i nam kontrolować przebieg i wymiar współpracy. Niewykorzystane godziny z pakietu przechodzą na kolejny miesiąc.

      06

      Rozliczanie godzinowe

      Współpracujemy transparentnie i rzetelnie się rozliczamy zgodnie z raportem godzinowym realizowanych zadań.

      Co klienci mówią o nas?

      Jestem zadowolona z realizacji wdrożenia sklepu internetetowego dla naszej marki Neess. Wdrożenie sklepu przebiegło sprawnie, zgodnie z określonym budżetem i czasem wdrożenia. Doceniam profesjonalizm w zakresie designu i UX, które znacząco przyczyniły się do poprawy konwersji na urządzeniach mobilnych. Ich zaangażowanie i skrupulatność w zarządzaniu projektem doprowadziło do pomyślnego wdrożenia w krótkim czasie.

      Izabela Kopała

      Brand Manager w Donegal

      Jestem zadowolony z realizacji wdrożenia sklepu B2C oraz B2B. Firma zrozumiała nasze potrzeby i dokonała szeregu integracji w tym transformacje aktualnych rozwiązań, aby dokonać usprawnień pozwalających na efektywniejsze obsługiwanie klientów i skalowania sprzedaży na 7 rynków europejskich. Na uznanie zasługuje także komunikacja, proaktywne podejście do rozwoju naszego sklepu i rozwiązywaniu skomplikowanych problemów. Metodologia Scrum zapewniła przejrzystość i elastyczność, co pozwoliło nam obserwować realne rezultaty na każdym etapie wdrożenia. Współpraca ta nie tylko przekształciła naszą strategię cyfrową, ale również znacząco wzmocniła wzrost sprzedaży i lojalność naszych klientów.

      Adam Affek

      Key Account Manager ds. E-commerce w Mondex

      Sellision to doświadczona firma wdrożeniowa, która zaprojektowała i wdrożyła sklep internetowy skierowany do klientów B2C oraz B2B. Wdrożenie przebiegło pomyślnie zgodnie z przedstawionym procesem oraz planem wdrożenia. Firma wykazała się także dobrym zrozumieniem naszych potrzeb i przedstawiła rozwiązania, które zostały zrealizowane w ramach wdrożenia. Komunikacja była dobra, a rezultaty jasne i widoczne na każdym spotkaniu. Efekt końcowy? Sklep, który nie tylko świetnie wygląda, ale jest intuicyjny i funkcjonalny dla naszych klientów dostępny jest pod adresem bottari.pl 

      Katarzyna Michnowska

      Manager ds. Zakupów w Bottari Polska

      Oni już skalują sprzedaż z nami

      Posiadamy 10 lat doświadczenia w PrestaShop

      Jesteśmy jedną z większych agencji PrestaShop na rynku polskim

      W SKRÓCIE O NAS

      13+

      specjalistów

      86+

      wdrożeń

      10+

      lat na rynku

      72+

      klientów

      Jesteśmy certyfikowaną agencją

      prestashop_expert_x2

      Jak realizowanajest usługa –

      Świadczenie usługi rozpoczynamy od wykonania bezpłatnego audytu, który wskaże obszary wymagające do poprawy. Następnie spotykamy się w celu omówienia audytu oraz przedstawienia programisty oraz opiekuna. Ustalamy także sposób komunikacji oraz bieżące potrzeby. Po spotkaniu otrzymasz niezbędne dostępy oraz kontakty i będziesz mógł zgłaszać zadania do realizacji. Raz na kwartał przedstawiamy potrzebne zadania serwisowe do wykonania jak aktualizacje, zabezpieczenia lub obszary sklepu wymagające usprawnień.

      Gotowy

      Na konsultację?

      Chcemy poznać Twoje potrzeby, które pozwolą nam dobrać odpowiednie rozwiązania oraz przygotować ofertę. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin, aby umówić termin spotkania online.

      Jesteś w dobrym towarzystwie

      lashboom_x2
      triny_x2
      donegal_x2
      mondex_x2

        Darmowa konsultacja

        Serwisowanie PrestaShop –Ile kosztuje?

        Pakiety miesięczne zaczynają się od 20 godzin, więc powinieneś założyć conajmniej 4.000 zł netto budżetu. Niewykorzystane godziny przechodzą na kolejny miesiąc i mogą być wykorzystane np. na wykonanie aktualizacji oprogramowania lub dodania nowych funkcjonalności.

        Gwarantujemy

        01

        Gwarancja kontroli budżetu

        Realizujemy projekty w modelu Time&Materials, ale gwarantując wykonanie ustalonego zakresu prac w ramach wyznaczonego budżetu. W przypadku nieprzewidzianych sytuacji jak np. zwiększenie lub zmianę wymagań do zadania, konsultujemy z klientem budżet.

        02

        Gwarancja wolności od wad

        Jeżeli dane zadanie zostanie zrealizowane, a okaże się, że nie jest w pełni działające, wtedy dane zadanie poprawiamy nieodpłatnie. Dbamy o jakość świadczonych usług.

        03

        Gwarancja stabilności

        Rozumiemy jak każda minuta niedziałajacego sklepu wpływa na sprzedaż w sklepie internetowym dlatego też gwarantujemy, że sklep pod naszą opieką będzie działać stabilnie i nieprzerwanie.

        Najczęściej zadawane pytania

        Ile czasu potrzebujecie na przygotowanie oferty?

        Przygotowanie oferty zazwyczaj trwa do 2 dni roboczych od momentu zapoznania się z Twoimi wymaganiami.

        Jak długo trwa reakcja na zgłoszony problem

        Nasz zespół zawsze stara się reagować na zgłoszone problemy jak najszybciej zgodnie z kolejką zgłoszonych zadań. Czas reakcji zależy od różnych czynników, takich jak obciążenie pracą, złożoność problemu oraz priorytet zgłoszenia. Standardowo, staramy się odpowiedzieć na wszystkie zgłoszenia w ciągu 8 godzin od ich otrzymania. W przypadku krytycznych problemów, które wymagają natychmiastowej uwagi, nasz zespół przystępuje do rozwiązania problemu niemalże natychmiast.

        Nad projektem pracuje jeden programista?

        W ramach pakietu godzinowego nad zgłoszeniami pracuje programista przypisany do projektu co pozwala na stabilne rozwijanie projektu. Jeżeli główny programista przypisany do projektu będzie niedostępny to drugi programista w zastępstwie zrealizuje zgłoszenie.

        Ile wynosi najmniejszy pakiet miesięczny godzin?

        Najmniejszy pakiet wynosi 20 godzin. Niewykorzystane godziny przechodzą na kolejny miesiąc.

        Czy macie service desk do obsługo zgłoszeń?

        Tak, udostępniamy service desk do obsługi zgłoszeń. Nasz service desk jest dostępny dla klientów poprzez różne kanały komunikacji, takie jak e-mail, whatsapp, strona internetowa.

        Czy mogę otrzymać bezpośredni kontakt do programisty?

        Tak, czasami sprawniej jest omówić potrzeby bezpośrednio z programistą.

        Jak rozliczane są prace?

        Prace rozliczane są godzinowo zgodnie z raportem czasowym, który szczegółowo przedstawia wykonane zadania.

        Czy reagujecie na problemy poza godzinami pracy?

        Oczywiście reagujemy na pilne problemy, dbamy o sklepy 24 godz. na dobę 7 dni w tygodniu. Poza godzinami pracy jedynie oczekujemy kontaktu telefonicznego, aby nadać najwyższy priorytet zgłoszeniu.

        Chciałbym zlecić jednorazowe prace, czy jest to możliwe?

        Tak, możesz zlecić nam jednorazowe prace. Dla niektórych klientów jest to wygodne na początek współpracy i to rozumiemy.

        Gotowy

        Na konsultację?

        Chcemy poznać Twoje potrzeby, które pozwolą nam dobrać odpowiednie rozwiązania oraz przygotować ofertę. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin, aby umówić termin spotkania online.

        Jesteś w dobrym towarzystwie

        lashboom_x2
        triny_x2
        donegal_x2
        mondex_x2

          Darmowa konsultacja

          Nie jesteś gotowy? Dowiedz się więcej

          Dalsze kroki

          01

          Wypełnij formularz

          Skontaktuj się z nami wypełniając formularz kontaktowy. Ustalimy termin darmowych konsultacji.

          02

          Darmowa konsultacja

          Podczas konsultacji poznamy Twoje potrzeby oraz będziemy mogli ustalić wymagane informacje, aby przygotować analizy oraz ofertę.

          03

          Analiza wymagań & Oferta

          Na podstawie zebranych wymagań przygotujemy wymagania funkcjonalne oraz estymacje potrzebne do oszacowania wymaganego budżetu. Po akceptacji oferty przejdziemy do realizacji wdrożenia.

          Daniel Tomaszewski

          Managing Director

          Daniel Tomaszewski - Managing Director

          Porozmawiajmy o Twoich potrzebach

          Spotkajmy się i porozmawiajmy o tym jak możemy zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym.

          Bezpłatna konsultacja