You are exploring the polish version of our page. Would you like to view this site in English?
Wdrożenie B2C PrestaShop dla marki Triny
O PROJEKCIE | USŁUGI | TECHNOLOGIA |
---|---|---|
Marka od 2013 roku sprzedaje kosmetyki i produkty naturalne wielu marek na terenie polski za pomocą oprogramowania Prestashop. Naturalnym krokiem rozwoju był redesign sklepu internetowego na podstawie zdobyte dane ilościowe i jakościowe pogłębione ekspercką wiedzą z zakresu UX. Triny w 2019 podjął współpracę z nami, aby przeprowadzić kompletny proces redesignu sklepu internetowego, który jest podstawą do wzmacniania pozycji lidera na rynku polskim w najbliższych latach rozwoju. Zobacz: triny.pl |
|
|
Wyzwanie
Powierzono nam zbudowanie nowej wersji sklepu internetowego Triny, wykorzystując przy tym lata zebranych doświadczeń zespołów po stronie naszej i klienta. Sklep internetowy w swojej ofercie posiada 6 tysięcy produktów wielu producentów i tym samym kluczowa jest nawigacja użytkownika po sklepie, jak i przejrzystość bardzo szerokiej kategorii oferowanych produktów.
Istotne (zarazem oczywiste) było podejście mobile-first, gdzie w pierwszej kolejności miały zostać zaprojektowane ekrany mobilne. Sklep wykorzystuje technologię PWA co sprawia, że mogliśmy czerpać garściami z rozwiązań znanych z mobilnych aplikacji.
Rezultat
Ponad 300 roboczogodzin prac UX nad stworzeniem intuicyjnego i nowoczesnego sklepu internetowego.
Wdrożenie nowego sklepu internetowego na podstawie Design System.
Przebieg działań nad procesem redesignu prowadzony był w
sposób iteracyjny zgodny z dobrymi praktykami Lean UX.
Przebieg działań nad procesem redesignu prowadzony był w
sposób iteracyjny zgodny z dobrymi praktykami Lean UX.
Triny posiada w ofercie kilkaset marek. Kluczowe było to, aby poruszanie się było intuicyjne i przejrzyste.
Daniel Tomaszewski
Managing Director
Porozmawiajmy o Twoich potrzebach
Spotkajmy się i porozmawiajmy o tym jak możemy zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym.
Bezpłatna konsultacja