Wdrożenie B2C PrestaShop dla marki Triny

image
O PROJEKCIEUSŁUGITECHNOLOGIA

Marka od 2013 roku sprzedaje kosmetyki i produkty naturalne wielu marek na terenie polski za pomocą oprogramowania Prestashop. Naturalnym krokiem rozwoju był redesign sklepu internetowego na podstawie zdobyte dane ilościowe i jakościowe pogłębione ekspercką wiedzą z zakresu UX. Triny w 2019 podjął współpracę z nami, aby przeprowadzić kompletny proces redesignu sklepu internetowego, który jest podstawą do wzmacniania pozycji lidera na rynku polskim w najbliższych latach rozwoju.

Zobacz: triny.pl

  • Wdrożenie B2C
  • Serwisowanie
  • Optymalizacja
  • PrestaShop
Wdrożenie B2C PrestaShop dla marki Triny

Wyzwanie

Powierzono nam zbudowanie nowej wersji sklepu internetowego Triny, wykorzystując przy tym lata zebranych doświadczeń zespołów po stronie naszej i klienta. Sklep internetowy w swojej ofercie posiada 6 tysięcy produktów wielu producentów i tym samym kluczowa jest nawigacja użytkownika po sklepie, jak i przejrzystość bardzo szerokiej kategorii oferowanych produktów.

Istotne (zarazem oczywiste) było podejście mobile-first, gdzie w pierwszej kolejności miały zostać zaprojektowane ekrany mobilne. Sklep wykorzystuje technologię PWA co sprawia, że mogliśmy czerpać garściami z rozwiązań znanych z mobilnych aplikacji.

Rezultat

Wdrożenie B2C PrestaShop dla marki Triny
Ponad 300 roboczogodzin prac UX nad stworzeniem intuicyjnego i nowoczesnego sklepu internetowego.
Wdrożenie nowego sklepu internetowego na podstawie Design System.

Przebieg działań nad procesem redesignu prowadzony był w
sposób iteracyjny zgodny z dobrymi praktykami Lean UX.

Wdrożenie B2C PrestaShop dla marki Triny
Wdrożenie B2C PrestaShop dla marki Triny

Przebieg działań nad procesem redesignu prowadzony był w
sposób iteracyjny zgodny z dobrymi praktykami Lean UX.

Wdrożenie B2C PrestaShop dla marki Triny
Triny posiada w ofercie kilkaset marek. Kluczowe było to, aby poruszanie się było intuicyjne i przejrzyste.
Wdrożenie B2C PrestaShop dla marki Triny
Menu

Daniel Tomaszewski

Managing Director

Daniel Tomaszewski - Managing Director

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach

Spotkajmy się i porozmawiajmy o tym jak możemy zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym.

Bezpłatna konsultacja

Historie sukcesów naszych klientów